Followers

Friday, 20 April 2012

Kami dah OK!!

Salam

Kami dah ok kot. Macam biasa la kami ni, ANIE dan sidia, dalam diam ada je pemasalahan sebenarnya, namun semua tu berlalu begitu je. Petang tadi setelah 2 minggu jugak tidak berhubungan, kami keluar makan tadi. Tak ada makan apa, jenguk McD je.

Memang berubah 20% kejap..huhu.. ANIE banyak senyap daripada berbicara. Dia pun senyap, macam tahu je ANIE masih dalam low mood... Memahami dah nampaknya. Harap ianya berterusan macam ni. ANIE pun ada masa sebulan je lagi nak tinggalkan bumi Kelantan, sidia juga banyak agenda dalam sebulan ni.



by

2 comments:

Aini Yunus said...

Salam..anie nak ke mana lepas ni...bunyi cam nak merantau jauh jer tu..

Ayesha Ramlee said...

anie nak pergi mana pulak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang