Followers

Thursday 5 January 2012

Bengkel Seminar Kerjaya Day 2

Salam

Ini adalah sambungan daripada entry lepas. Mengambil masa untuk dipost..hihi..
Untuk hari ke-2 bengkel kali ni amat 'mendukacitakan'. Sepatutnya untuk hari kedua, juga ade 3 slot. Pertama dari pihak Jobs Malaysia cawangan Kota Bharu. Penceramah sama masa ANIE pi lawatan ke Jabatan Perkeso dulu. So, korang leh bayangkan la kan ape yang ANIE rasa bila berhadapan dengan penceramah dan maklumat yang disampikan adalah sama. Walauapapun, ANIE stay kat majlis. Menghormati majlis walaupun hanya 23 orang peserta pada hari ke-2 ni. Kami yang terbaik!!.

Untuk slot kedua pada hari  ke-2 tu, ade slot bersama Alumni. Tapi penganjur mengatakan bahawa slot ini dibatalkan kerana "alumni" tidak dapat menghadirkan diri. So, tak kisah la dulu kan. Boleh "kami" siapkan 'resume' yang dikehendaki di slot ketiga nanti. Dah tak de keje, lepas breakfirst, ANIE terus siapkan 'resume' keseorangan. Member ANIE "mencutikan" diri..uhuk..

Dah slot kedua cancel, diteruskan dengan slot ketiga yang sepatutnya la kan. Slot ketiga merupakan demo temuduga. Itu yang ANIE kalut buat 'resume'. Tapi ANIE jerk yang bersungguh buat, Bila tiba masa untuk slot tu, hanya 6 orang peserta yang menghadirkan diri. Adoi.. So, slot berkenaan juga turut dibatalkan. Nasibkan. Tapi ANIE rasa ANIE yang rugi sebab tak berpeluang nak merasai situasi ditemuduga. ANIE kadang-kadang tak faham kat sesetengah orang ni. Dorang belajar untuk ape. Ingat senang ke kan nak handle satu event. Takut pulak untuk "seminar pengurusan" ANIE 11 Februari 2012 nanti. Harap tak macam ni la kan.

Dengan slot yang dah dibatalkan.ANIE tak boleh balik..ehehe.. date punyer pasal. Nasi ayam KBMALL punyer pasal. Yela, dah kena masuk tempoh berpantang. Next entry ANIE cite satu persatu. Entry selepas ni pi Penang. Baru leh share sal berpantang ANIE. ANIE selitkan  pic ni kat korang dulu..hehe



by

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang