Followers

Saturday 10 September 2011

sambung raya di rumah member

Salam...

mood raye kembali lagi
kalo kat KL rumah terbuka sana-sini kan
aku kat Kelantan ni..
minggu pertama raye jerk..
selebihnya raya sendiri

12 syawal..
trip dirancang minggu lepas
akhirnya terlaksana

aku kuar umah jam11.30 pagi..perghh balik jam 6.00 petang
trip paling lame aku ngn bf sebenarnya
dah la keluar tak gitahu family..haha
sorry mom..sorry dad...sorry aunt..hehe

trip aku hari ni tentunya ke rumah my bestfriend aku
cik CT nun di Pulau Condong Machang
ade la dalam sejam dari umah aku kat Pengkalan Chepa ni
dah bertahun cik CT ajak aku gi umah die
baru tahun ni berkesempatan..
sampai-sampai je hentam meehoon goreng..lapooo
::pic ade snap..tp xleh share kat korang..:-)

jam 3.00 petang aku gerak gi Poli Kok Lanas
perghh...suke2..sebab
aku jumpe 2 bestfriend aku jugak
ADDA n DILA
dorang berdua ni ade sejarah sendiri bila aku gelarkan mereka bestfriend aku..haha
yang laen jangan jelez..dalam makna bestfriend bagi aku tau
ade mase aku taip entry khas dorang berdua..ohhh yeahh...

minggu lepas dah kuar,minggu ni pon dah kuar..minggu depan dah ade plan jugak..
KBMALL
rindu KBMALL..dekat 2 bulan tak jenguk KBMALL

ok dah2..
esok de kelas wei..minggu last di kolej..
22 hb, 26 hb dan 30 hb September 2011 
dah FINAL
wish me good luck guys..

by



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang