Followers

Thursday 1 September 2011

Salam Syawal

Salam

hari ni dah 3 syawal
aku sibuk sangat,,
online just 2jam memadai dengan hayat lappy aku
ade 10 minit lagi.
lepas godek2 FB
ambil kesempatan post satu entry

Salam Aidilfitri buat sahabat bloggers
mohon ampun dan maaf 
andai aku tercedok artikel tanpa pamit
adenya kata2 yang korang xsukai
di bulan baik..mohon ampun dan maaf

sesungguhnya saban tahun
raya aku hanya simple..
hari ni dapt beraya ngn member sekolah rendah
esok ade perhimpunan keluarga
dibuat julung kalinya
so kena bangun awal
bersiap awal

aku undur diri dulu

:::sedih sebab 'die' menyepi di pagi raya  :-(

by

2 comments:

Zahirah said...

selamat menyambut merdeka raya untuk akak! :D

Jiwa Kamikaze said...

selamat hari raya,..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang