Followers

Monday 29 August 2011

wee...nak raya dahh

Salam

Sume dah post sal nak raya
aku pon tak nak ketinggalan la..
gagahkan diri jugak post entry ni

kejap je rasa,,
esok last pose dah
tadi malam pon dah last solat tarawih
sayu je masa solat tadi..

persiapakan raya dah ok kot..
cam tak semangat pulak raya tahun ni
sume fokus untuk perhimpunan Hari Keluarga Raya ke-3 nanti
ni pon baru je balik dari tapak perhimpunan tu
de masa aku cerita la kat korang eyy

di kesempatan ni..
aku nak mohon ampun dan maaf
kepada sume blogger
mana tahu ade artikel yang aku tercedok tanpa mintak kebenaran dulu
mana tahu tiap entry aku sebelum ni ada yang mengguris hati kalian
Terima Kasih yang tidak terhingga kepada beberapa blogger yang tidak henti bagi sokongan kat blog ashafanie neyh,..
tanpa sokongan kalian..
blog ni tak akan wujud..
walaupun dah lame tak update..
mohon maaf

Semoga kalian bergembira di Hari Yang Mulia Ini
bersama Insan Tersayang
Keselamatan juga harus dititikberatkan

Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin

by

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang