Followers

Monday 4 July 2011

BLOG : Dah ada templete baru untuk blog

Salam

Hari ni aku blogwalking je
follow blog yang dah follow aku
balas kunjungan dari shout box aku
Thanks kepada yang berkenaan

Lihat apa yang berubah kat blog aku...
Ada perubahan yang mendadak kan
tapi sebelum tu
abaikan header di atas..
aku perlukan bantuan sis Cunndaa
untuk betulkan header aku..
tak reti..uhukkk

Ok, berbalik kepada templete baru aku
my sis yang dah godek-godek mencari templete
manage body blog ni semua
blog die pon dah berwajah baru
siap ada header lagi
gi ar singgah
aku cuma kemaskini apa yang patut

Ni je nak bebelkan..
Petang tadi dah selesaikan urusan pembayaran untuk pembelian shawls on9
esok dorang akan pos
Insya Allah sehari atau dua hari barang sampai
tak sabar dan terima..uhuk
sebab nyer.. singgah la SINI


:::esok result semester pendek Mac 2011 akan keluar.. Apa yang aku dapat nanti..doakan...


Thanks For Our Support

8 comments:

Falling . said...

eheeeeeeeee gugu pon da tkar template ;)

Azzah said...

saya pun dah tukar templat tapi yang minima jer..nak sesimple mungkin

Gary Asip said...

huuu...huuu... gary still guna template lama~..

Nilam suhana said...

semoga result yang melots k..aminn...

hurm... ada love2 lagi tau...lagu ni best la.. tajuk apa erk???

Nilam suhana said...

*meletops...

ashafanie said...

sis guug::: simple n cun arr tmplte baruu..hehe


azzah::tmplete yg smple n rngan je kan..

Gary::blog Gary pon dah brwajah baru kan.. oren g2..ahak..

Permata:::wow..Alhamdulilah..gempak jgk result..haha...gred je gempak, pointer xtau..hehe... view entry bru ada sal result..hehe

lgu dari Dadali tjuk nyer if xsilap di saat ku mencintaimu

enjoy sme2 with this song

iPai said...

banner tuh kene adjust kasi tengah .. atau pun buat baru supaya sesaiz dengan template ..

ashafanie said...

banner dh cun..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang