Followers

Sunday 19 June 2011

Esok Dah Kena Pi Kelassss

Salam..

Untuk hari ni aku belum ada kesempatan nak manage blog ni lagi header yang dah tunggang langgang...opppsss...Biarkan dulu erk. Korang jangan jemu pulak singgah blog aku ni..ihik...

Ok, setelah lebih seminggu bercuti,(bukan sengaja nak cuti, memang dr bagi cuti kan) , esok dah kena gi kolej, Tak tau la larat ke tak nak drive. Berjalan kejap pon dah penat, lame nyer nak sembuh sepenuhnya. Harap esok diberi kekuatan nak drive. Lagipun kelas 2 jam je. Esok boleh la manage blog ni. 

Semoga korang di beri kesihatan yang baik selalu erk. Terima Kasih buat korang yang dah doakan aku cepat sembuh. Sayunk korang larghh.


Terima Kasih

2 comments:

Unknown said...

jgn malas2 yer..semoga awk kuat yer..

madam siti [noli] said...

haii. jom join giveaway! this giveaway for my new on9 blogshop that will release on 1st july 2011!

cara dia senang je
1) follow blog saya (kalau nak la) : http://bondenthalpies.blogspot.com
2) like page on9 shop saya (ini wajib) : http://www.facebook.com/noli.me.tanggere.shop
3) copy and paste gmbr banner blogshop saya and letak kat entry korang
4) post link 0n9 shop saya dekat facebook korang.
5) then tag 3 orang untuk like page on9 shop saya
6) then korang hantar ni kat saya via EMAIL ONLY :bond.enthalpies@gmail.com
>>>> link entry korang yg ada banner on9 shop saya
>>>> nama fb korang and nama fb 3 orang yg korang tag tu

hadiah dipilih secara random.

hadiah pertama : baucer rm50 untuk beli belah di on9shop sy
hadiah kedua : baucer rm30 untuk beli belah di on9shop sy
hadiah ketiga : baucer rm10 untuk beli belah di on9shop sy
dan 10 hadiah misteri untuk 10 yang bertuah :)

tarikh tutup 1st january 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang