Followers

Sunday 19 June 2011

Segmen Selamat Hari Bapa

Salam..


Hari ini 19 Jun 2011 adalah Hari Bapa, disamping mendoakan kesejahteraan bapa kite, jom join satu segmen bertemakan hari bapa ni. KLIK SINI untuk sama-sama join, tak rugi pon. 




Coretan khas dari aku untuk abah....

Alhamdulilah, buat saat ini, aku masih mempunyai abah. Sudah 20 tahun abah menjadi payung buat aku. Tidak dapat aku bayangkan tanpa abah yang selama ini menjaga, mendidik serta menjadi payung buat kami berteduh. Besarnya pengorbanan abah buat aku dan keluarga. Semoga abah diberi kesihatan yang berterusan serta dimurahkan rezeki yang halal dalam menjalani kehidupan bersama. Sayang Abah.

Ok, sekarang post entry ni dan link kan entry anda DI SINI.


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang