Followers

Sunday 26 June 2011

BLOG : Terharu bila blog aku ada dalam senarai link

Salam...

Tak nak bebel banyak largh untuk entry ni, dah la entry lepas cakap tak de masa, tapi bila dah rasa terharu bila blog aku yang tak seberapa ni ada dalam list bloggers yang pemes bagi aku..ihik. Kali ni aku nak share 3 blog yang dah membantu aku dalam penulisan blog di samping menaikkan trafik blog aku yang cincai ni. Followers yang ada sekarang pon secara tak langung dari segmen yang dianjurkan 3 bloggers ni.


Ok, untuk blog pertama B.L.O.G S.H.A.R.I.F.D.E.Z. Dah berkali-kali aku dapat senarai list bagi segmen yang dianjurkan sharifdez ni, KLIK SINI, SINI JUGAK dan yang membuat aku terharu bila bukak blog berkenaan, terpapar link blog aku kat "Top Commentators" , Äpa Cerita Teman". Tu je yang ada buat masa sekarang. Mungkin akan berubah, so terharu la buat masa sekarang kan..ihik. 



Ok, diteruskan dengan blog kedua dari Umar Faruq. Untuk blog ni aku pernah join segmen "Mega Bloglist Umar Faruq". Untuk segmen tu tuan blog bukak untuk 3 bloglist baru iaitu Alpha, Beta dan Gamma. Dan tak disangka tersenarai untuk bloglist Gamma. Korang tak caya KLIK SINI, pergi kat bawah sekali. Ihik ade la link blog aku kat situ. Harap dapat dok lama kat bloglist tu. hehe



Ok, ni last blog untuk kali ni iaitu blog FIRDAUS LIFE. Segmen yang aku join dari blog ni tentunya segmen "Firdaus : Seminggu 100 Followers". Untuk segmen ni aku tersenarai KAT SINI ( header lama lagi tu ).  hehe.  Untuk blog ni, ape yang buat terharu bila tersenarai dalam "Blog Otai" , otai ke blog aku,ee malu la.. 

Ok dah, untuk entry ni 3 blog je, terpanjang pulak entry ni...Tunggu la kemunculan entry yang lain. Jangan rasa terpinggir, ni pon curi masa nak post entry ni. Sorry la kalau banyak sangat link. Untuk korang terjah blog yang ada, disamping tingkatkan visitor blog2 berkenaan..haha..Ok, Happy Blogging semuanya.



Terima Kasih Sudi Melayan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang