Followers

Sunday 26 June 2011

BEBELAN : Tak boleh Blogwalking gara-gara Study

Salam..

Hello bloggers...how are u today..cewah..cakap owang putih pulak..Tak de arr...Entry rindu untuk blogwalking ni, buat masa sekarang aku tak sempat nak terjah blog korang, mana yang sempat aku terjah jugak. 

Tak sangka blog aku ni selalu dikunjungi, tengok kat senarai followers yang semakin bertambah walaupun tak seramai blogger yang dah mantap kan, biasala tengah mencari identiti sendiri lagi ni..uhuk. Kat shoutmix box pon selalu je ade yg singgah..TQ ler..Terharu ni.

Sekarang ni aku tengah bertungkus lumus dalam menyiapkan tugasan terbesar untuk semester ni. Penyelidikan mengenai PEMASARAN. Buat masa sekarang masih terumbang ambing nak cari organisasi untuk buat penyelidikan ni. Kalau sebelum ni kami suggest nak buat organisasi yang berkaitan kosmetik, tapi ianya dah berubah kepada organisasi perbankan. Harap organisasi yang ni dapat kerjasama yang sebaiknya. Doakan untuk aku jugak eh..TQ..

Sekarang aku nak solat Zohor dulu, then nak study balik pasal pemasaran ni. Happy Blogging semua.


Thanks For Reading
Komen La Siket

1 comment:

Afrina KN said...

Amin :D saya doakan awak :DD

http://thecrappingstarts.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang