Followers

Thursday 26 May 2011

Usaha Tangga Kejayaan

Salam...

Tika bersendirian pelbagai buah fikiran yang terfikir tanpa di pinta, namun apabila on notebook...sign in blog... buah fikiran itu tiba-tiba lenyap..Ape kes la kan..macam tak restu nak menulis blog jerk.. Namun, aku sendiri masih mencari tujuan utama aku 'sign up' blog ni. Semoga ianya terjawab nanti. Buat masa sekarang fokus ape yang terdetik di hati dulu. Menambah follower. Senang- senang klik ar "follow'' untuk menambah bilangan follower blog dan secara tak langsung menaikkan semangat aku untuk mencoret sesuatu di laman blog ini. Suggest ar blog aku yang tak seberape ni kat member korang. Aku tak kesah pon. Menambah kenalan melalui coretan blogger la pulak, apa salahnya kan. Itu sahaja pada ketika ini.

ashafanie:::: 'die' datang umah..:-) < 5 Minit...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang