Followers

Tuesday 1 February 2011

THANK YOU ALLAH

urmm..patut la minggu lepas excited sangat aku nak tau status permohonan keje die..so,sekarang dah boleh tarik nafas lega...rasa nak heboh kat semua orang la perkhabaran neyh..tp xleyh..sebab neyh bukan hal aku..but..Alhamdulilah...rezeki awak lagi kan..syukur sangat-sangat...mintak upsi dapat upsi..mintak keje..Alhamdulilah dapat keje tu..saya tumpang gembira untuk awak dan keluarga awak..harap awak serius dalam kerja awak kali ni..saya just boleh support dari belakang..ingat tu..
ingat macam mana awak nak dapatkan keje tu..dah dapat pegang amanah tu baik-baik..insya Allah, saya yakin dan percaya kat awak kayh..dan jangan hampakan parents awak lagi..

lastly dapat jugak jumpe,walaupun hanya beberapa saat..urrmmm...saat ke??cam tipu jerk..ok la..wak beberapa minit...last jumpe die sebelum die g upsi..urmm lupe lah wape hb..23 dis kot...td pandai la erk..alasan la konon nak pinjam 'tikus'...padahal...urr...perasan sorang lagi..tp xpon..mmg knyataan.malu la tu..huhu...cam g2 pon ok da bagi kami..xperlu nk 'date' neyh.. esok Insya Allah,jumpe kot die..dah dapat lampu 'kuning' pon..ahak..

p/s:shut up kalo xkenal aku okeyh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang