Followers

Thursday 3 February 2011

LEPAKING AGAIN!!!

hari ni turn lepak ngn member SMTPC...walaupun just kami-kami, tapi semuanya berbaloi..thz sume.. terutama ct n bf nyer fahmi, zuhdi, nini n mazni..xlupe 4 my sis gak yang temankan xlupe jugak bakya..dah sebulan xjumpe die.. ade masa kami guna sebaik mungkin, tambah lagi ngn dapat bonus raya cina..bergayut smpai jam 12...kat kbmall td..urrmmm, ternampak gak my-ex bro..ahak,pelik ke kalo aku cakap ex-bro...ye ye..cayela korang... ex-bro mean 'bekas abang angkat'..korang ade gelaran cam tu??xde kan...aku je ade..bangga wei..bakya sibuk nak kenal..urr..for what??xperlu kot nak kenal orang cam tu..kan kan..td pon dah tunjuk dari jauh..xtau la die nampak x..rmai lor sep couple kolej..huhu..sory geng..aku kali ni bertiga..so xleyh cakap aku ngn couple aku.. walaupun masa aku suntuk dalam aku masih jugak luangkan masa wat kwan2 aku..dorang la teman susah senang aku..xkan aku xleyh korbankan..that all...miss this moment..sory wat geng 6G batch 2003.. xde rezeki reunion kite kali ni..Insya Allah..cuti sem nanti..

ni gambar kenangan kami tadi..yang xmasuk dalam gambar my bf n my sis..

Dari kiri: Fahmi,zuhdi,anie,siti,nini & mazni

hope ade lagi moment cam td..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang