Followers

Saturday 29 January 2011

ERRRR

tugasan yang kena hantar minggu depan masih lagi xsiap..gatal jugak mau update this blog.. blog untuk e-dagang totaly da ciap..puas hati dah kot ngn blog tuh..tunggu hari perbentangan jela...hope semuanya okeyh.. sekarang tengah siapkan laporan 'law'. laporan untuk lawatan sambil belajar ke makhamah syariah lundang 23 Januari 2011 yang lepas..urrmmm...laporan kena wak dalam power point.. ok je kalo nak wat tuh, tp dalam ok, ade poblem nyer..dari semalam sampai skag,masih jgk xsiap2..nak masuk 24 jam da ar aku nak siapkan laporan tu.. masalah besar kat sini 'aku xfaham tulisan aku sendri' err sape mau terjemahkan tulisan aku? keje jadi xfokus pulak sekarang..harap pas ni dapat siapkan sepenuhnya... 2 tutorial dan 1 tugasan Perakaunan Pengurusan masih jugak menanti..tak tambah ngn latihan OB soalan semester lepas..err...sape mau tlg aku kalo bkn aku sndri  kan kan..nasib badan..setahun jerk lagi..Insya Allah..

today 15 hari, eh tak ahh, 14 hari..ekeke...ye ah..lama ke kejap eyh..hohoho...yang penting aku dpt hadapi tnpa mnitiskan setitik pon air mata..hah??yeke??masa dalam bas gi Kuantan tu?haha..opppsss...rahsia rahsia..anie cool girl..perasan!! xde arr...utk situasi neyh,aku xnk sbut gduh or mslah..sbb kami xmcm tu okeyh.. berbalik ngn situasi tu, aku just gthu kat Fa n K.Asma...tu pon sbb mmg xthn nak tanggung...huhu..kate cool..padahal hot..uhuk...tp kan, masih jugak member2 yang laen perasan..urmmm.. perasan ape?? aku xtau nak kate ape.. soalan wajib kot dorang..cam ne bakya kat upsi?? err... apesal tanya aku?? tanya la die..sejak die g sana,aku xpenah tanya..ye..aku malas tanya..sebab aku malas..suka hati aku la..pandai2 la die muhasabah diri kat sana..kalo tanya pom mmg wak sakit ati aku..baek senyap jerk.. life must be go on..err...sory!!..

bagi kwan2 aku yg tau perhubungan kami, smua doakn yg trbaik utk kami..yeke korang???thz erk.. korang sayunk perhbgan kami,..kami lagi la sayunk...korang akan rasa sedih eyh kalo perhbgn kami ade pape...hehe...leyh suke lak aku..xde arr..aku suke sbb korang sokong kami..thz korang..berapa kali mau ucap da neyh..xpe2..thz jgk skali lg okeyh..bagi korang kami dah lama berhbgan kan..for me..xde arr... rasa cam 2 tahun bru couple..why?? sbb nyer, 2 tahun sjk kblkangan ni bru aku mgenali die..sdikit sbnyak la..sbb die tu RAHSIA..BELUM TIBA MASANYA..ahak,tu jerk ayat wajib die..so, senyap je la aku..malas nak desak..ade jodoh ade la kan..:-) bersyukur dpt knl die..

ok da arr...kami da Ok sekarang..xde ape yg perlu dirisaukan lagi okeyh..but 1 more think yg sad for me..myb aku xdpt jmpe die utk cti ni..tp aku cba usaha cari msa..walaupun semnit..tu pon kalo die pon bersungguh..die dah balik pon,ade jerk kat umah tuh..err..sabar jela..kalo die ade rzki,mnetap jgk kat Kelantan neyh...minggu ni aku betol2 sibuk ngn kelas..cti just hari khamis, jumaat balik PP, sabtu wak kenduri arwah..miss my aunty..Al-fatihah..

:":"sory for him atas ketelanjuran 'msj2' tu eyh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang