Followers

Tuesday 19 February 2013

Aku yang tidak sedar!!

Salam

Aku yang tidak sedar!!
Dalam diam aku rasakan
aku sangat penat
penat melayan perasaan sendiri
penat mengarah itu ini
penat menginginka itu ini
penat memikirkan itu ini

Betapa rumitnya hidup ini
saban hari
makin penat
serius kepenatan itu tidak terkata
tika ini

dalam masa yang sama
aku rasa aku sedang
memperjudikan diri sendiri
untuk masa kini
juga masa depan aku

Ya Allah 
inikah jalan terbaik yang aku pilih
inikah jalan keredhaan mu Ya Allah
aku penat
kuatkan aku dalam menghadapi semua ini

Andai ianya berterusan
kepenatan aku makin berganda
aku sangat yakin dan pasti
kini kepenatan aku makin menggunung

apa yang pasti
aku lah yang akan menguruskan itu ini
aku lah yang akan melakukan itu ini
aku lah yang akan memastikan itu ini

aku penat
sangat penat


:: dedikasi buat tika ini untuk diri ini

by

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang