Followers

Friday, 13 April 2012

Senarai peserta GA Tudung Bawal 3 Tone FREE

Salam

susah jugak kan nak mencari pemenang bagi sebuah GiveAway(GA). Minggu lepas ANIE ada anjurkan GA pertama. Hadiah utama berupa Tudung Bawal 3 Tone FREE beserta hadiah sampingan berupa pin tudung dari felt craf.

GA akan tamat tepat jam 12.00 tengahari esok (14 April 2012), dan keputusan pemenang akan diumukan pada malam hari yang sama. Keputusan juga akan diberitahu melalui email masing-masing. Memandangkan ini GA pertama ANIE, ANIE hanya menggunakan perkhidmatan pos Daftar ataupun hanya 'tepek' setem je. Kos perkhidmatan pos tak ada yang sponser..hehe

Ini antara peserta yang dah menyertai GA pertama ANIE. Terima Kasih banyak-banyak ANIE ucapkan kepada semua peserta, yang dah memeriahkan blog ANIE sejak minggu lepas. Insya Allah GA kedua bakal menyusul. Sekarang sedang mengumpul hadiah. Hadiah sponser dengan bujet ANIE sendiri.

*1- AIN 
*3- FATIN
4-ZITA
*5-TIA
6-AINI
10-MIERA
11-SYAZA
12-AYESHA
14-FATINI

* Bloggers yang dah buat entry khas.. :-)

Sekarang, tengah menyenarai pendek penerima Tudung Bawal 3 Tone yang bertuah serta hadiah sampingan berupa pin tudung felt craf. 

Kepada yang belum menyertai, masih ada waktu. Boleh KLIK SINI.
:::::::::Hadiah:::::::::
:::Blog khas::::

by


4 comments:

Nida said...

As-Salam..

Moga-moga ada rezeki..ameeeeeeenn :)

Good luck buat semua.

diana amin said...

gudluck kat semua :)

Ain_ Suke Senyum said...

Salam wahh xsabar nak tahu pemenang .
harap2 ain slah sorang yg bertuah :)
Amin .

ashafanie said...

Wsalam..

Terima Kasih semua yang dah menyertai GA mendadak dari ANIE.

Pemenang dah ada, dan ianya adalah RAHSIA..hehe

Nantikan kemunculan para pemenang bersama entry masing-masing. Insya ALlah minggu hadapan di entry khas GA pertama.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang