Followers

Friday 19 August 2011

sume orang sibuk wat persiapan raya tapi aku....

salam

tak lame dah masuk waktu berbuka
tapi perut aku dah kenyang..
aikk...syyhhhhh

kejap je rasa..
raya tak lame dah...
sume orang sekrang sibuk
kat Fb
ade dok bincang sal kuih raye
baju raye
reunion di hari raya
tapi akuuu

minggu depan paling giler kepala otakkk wei
asggmnt, 2 presentation
kena jugak lakukan
siap tak siap
lepas raya dah kena fokus untuk final
sume lec kena keyin mark before raya
abes date summit assmgmt diubah
bagi aku tension
tapi yang lain
nampak ngokk je
menyampah cam sampah arr
entry tension pulak aku

hari ni Jumaat aku cuba siapkan 
satu tugasan
tapi hampehhh
aku tak wat pon
ntah kemaruk ape aku sekarang ni

malam ni Insya Allah
siapkan sikit assgmnt tu
esok leyh fokus untuk presentation KP
hope sume berjalan lancar nanti
dah mula tension aku
perggghhhh
cam kalahkan dak degree 
padahal diploma jerk aku ni

nak hilangkan tension aku fokus kat bisnes aku
ade beberapa item yang kena siapkan untuk raya ni

sorry kalo entry ni beremosional sikit...
selamat berbuka sume

by

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang