Followers

Friday 12 August 2011

4 dalam 2

Salam 

Dah 12 Ramadhan dah kita..
rasa cepat je masa berlalu
blog ni pon dah beberapa hari menyepi
ari tu bukan maen xmo blog ni sepi
tapi sepi gak
sorry sume
no need time bulan pose ni
xmo la cite ag
nak tau godek2 la entry aku yang lame
uhuk

lagi 2 minggu nak raya
wah semangat raya dah datang
baju raya dah ciap..
horeeeyyy..
dah leyh raya la kan..
huhu

tapi...
back to tajuk entry aku...
ahhaaaa
apa die 4 dalam 2??

teka teka

tak yah teka
meh aku explain kat korang

4 bersamaan 4 kerja yang aku KENA wat
2 bersamaan 2 minggu masa yang ada

apa 4 kerja tu
ermmm
pertama dan kedua
assgment aku
ade 2 pulak tu..
so jadi 2 la..hehe
individu N berkumpulan
target nak siapkan salah satu hari ni
dapatkan??doakan aku..ihik

yang ketiga
bisness aku
bisnes ape???
tengok tepi entry ni...
nampak x??
laa..xkan tengok je??
klik la LIKE jugak
hehe
nak2 raya ni banyak lak tempahan 
aku pon amek tempahan sampai 20hb ni je..
ade masa seminggu siapkan sume
tapi xbesttt la sebab
customers dah bayar tapi barang lambat ciap..
sorry again
p/s:::tempahan untuk area umah aku..belum kesempatan nak kembangkan bisness...:-)

memandangkan entry ni TERpanjang
aku ringkaskan
untuk kerja yang last
yang keempat
aku kena siapkan carta family
carta family??
raya ke3 ni ade family day
so nak ciapkan carta tu untuk dibukukan
banyak gak..
mama aku dah bape kali majuk sebab aku tak dapat spend time untuk kerja die
anak tengah belajar ni mama
online pon jarang..uhuk

ok dah3..banyak bebel lak aku
aku sudahkan entry aku ni dengan 
Terima Kasih 
sebab baca entry aku

by



1 comment:

Unknown said...

banyaknya aim idup ko dik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang