Followers

Monday 1 August 2011

Salam Ramadhan dari kami sekeluarga

Salam

Alhamdulilah..
tadi dah selamat sahur..perut masih terasa ada nasi..hehe
kelas hari ni pagi hingga petang
sabar-sabar
balik nanti leh berduyun-duyun ke bazar ramadhan..
aisyhhh...betul ke ayat BM aku..hehe
bio la..kalo salah jangan ikut
nanti failed BM korang jugak

entry ni khas untu teman bloggers
Selamat Menyambut Ramadhan
dari Kami sekeluarga
pic ni di godek-godek oleh adik aku
kalo korang blogger bijak.tentu korang pernah tengok pic seperti di atas
profile pic kat fb dari abah aku sampai adik aku sume dah di tepek ngn pic ni


:::nak berbuka ngn ape ekk ari n?? ada apa-apa idea tak..hehe..tapi dalam kepala dah terbayang 'kebab' Ramadhan aku..tak sabo lak..

by

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang