Followers

Monday 1 August 2011

hari pertama di bulan Ramadhan

salam

dah rasa lapo ke..
uhuk..
aku still ok lagi 
walaupun tadi ada rasa sakit perut gastrik
kesan beberapa hari lepas aku kurang makan nasi
kena salahkan diri sendiri la kan

pagi tadi dah ke kelas..
balik jer..tido..
perghh..cam xsenonoh la aku
bukan nak tingkatkan amal ibadat
urrmm...badan aku mintak direhatkan
sehari dua ni aku bangun pagi tido lewat malam
so,aku ambil langkah tok rehatkan diri

ape pon, ada kelas jap ag kol 3 ni
habis lewat jam 5
aiyakk...panas,jem
ape lagi yerr
tapi no hal
kelas petang aku 'merempit' 
hahaha
mengelakkan kesesakan lalu lintas time balik kelas nanti
sambil tu nak jimatkan petrol kete aku
ade seciput je tu
sempat utk gi kelas sekali or dua je ag
abah aku dah xmo isi daa...waaa

wokeyh...nak mandi segarkan badan
solat zohor then layan TV jap
leh la gi kelas...
kelas yang dot dot dot sikit..hehe
tapi gagahkan jugak tau

korang yang belum tunaikan solat zohor  jom..
dah sejam kita lengahkan ni..
selamat berbuka nanti.
share ler menu berbuka korang
aku nak yang simple je hari ni
nafsu nak makan tak de..
menu aku
'kebab' 

by

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang