Followers

Monday 27 June 2011

Semester last yang tersangat sibuk, masa untuk blog dah limit

Salam...

Minggu ni minggu ke 4 bagi sem last kalo aku tak silap. Bebanan kerja makin banyak, 2 tugasan yang kena summit minggu ni aku dah siapkan satu, tinggal satu je lagi, Insya Allah, malam ni nak siapkan.Tak dapat lagi nak blogwalking. 

Dah kemaruk aku asyik nak bukak blog je, nak baca entry yang best-best kat blog orang, tapi masa sekarang sangat terhad, andai aku online pon, curi-curi post satu entry tiap hari. Macam-macam nak share ngn korang semua. Walau ape pon, berkat join segmen ni dulu, tersenarai jugak blog aku kat blog Fyna ni. Bilangan followers pun dah makin bertambah Untuk balas jasa baik die, aku dah pon follow blog lain yang turut tersenarai. Bantu-membantu la kan. Terima Kasih buat korang yang sudi follow blog aku yang cincai ni dari blog Fyna. Mana belum aku follow, tinggalkan link anda di entry ni, mungkin ada yang terlepas pandang.

Ok, salam Maghrib buat semua umat Islam..Jumpe lagi.


Terima Kasih Sudi Terjah Blog Cincai Ni

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang