Followers

Friday 24 June 2011

Nur Kasih The Movie

Salam....

Jangan pelik tiba-tiba aku post entry pasal Nur Kasih The Movie pulak...Dah basi kot cite ni kan, sekarang orang dok sebok cite KL Gangster pulak, tapi malangnya mana nak tonton ke Kelantan ni. Sob3.. Ok, entry ni dah terperap lama kat draf aku, daripada dok terperap tanpa di post, aku post je la..huhu...Ni pon sebab kawan senasib aku ( Tak leh masuk panggung sebab tak de panggung ) yang dah menuntut janji.

Ok, tak mau edit ape-ape..Sorry la erk kalo ayat tunggang terbalik..uhuk..


Nur Kasih The Movie (NKTM) movie masih hangat kat panggung lagi ke??. Tak kesah la aku cuma nak share sikit sal panggung wayang ni.  Aku dok Kelantan, so mana dapat nak gi panggung ni, tapi kali ni aku berpeluang menonton NKTM masa aku g KL minggu lepas kebetulan mendapat undangan untuk menghadiri majlis perkahwinan sepupu aku.Ok la berbalik kepada movie NKTM ni, masa menonton,aku tak boleh fokus, orang kata cerita ni sedih, urrmmm beberapa kerat je ade yang sedih, selebihnya aku gelak...Kenapa aku gelak?? Sebab Mia Sara, pelakon cilik tu. Adoi budak tu bagi aku gelak. Salah ambil pelakon la. Berbalik kepada NKTM ending yang memang patut sampai di situ sahaja. Adam dan Nur Amina yang hidup bersama sehingga akhir hayat Adam. Kejutan mungkin ending tu kan, sebab masa promosi cite ni tak de pon cakap ade pelakon di masa tua Adam dan Nur. 

Ni nak share link salah seorang pelakon NKTM Syafie Naswip... Best bace blog die, real story.

Ni pulak blog beberapa penonton NKTM. Ni dari sudut pandangan dorang. Best story. 





Harap korang enjoy dengan entry basi aku.


Terima Kasih Sudi Melayan


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang