Followers

Monday 6 June 2011

New and Last Semester 0611

Salam...

Dukacita dimaklumkan bahawa cuti semester 2 minggu sudah pun berakhir. Kejap je rasa. Target tidur awal malam ni terkubur begitu sahaja sebab nak tunaikan tanggungjawab kat u all. KLIK SINI untuk mengetahuinya. Tapi tak pe, asal kepuasan itu ada. 
Nak share time table aku semester ni.. 

Nah




Dah tengok?? Best kan hari Khamis, tak ade kelas pon. Boleh buat macam-macam. Cuti menjadikan 3 hari la kan. Khamis, Jumaat dan Sabtu. Aku kat Kelantan cuti hujung minggu Jumaat dan Sabtu. Korang mesti tahu dan ada yang tak tahu kan. So, lebih baik kasitahu nanti korang pelik dengan jadual aku.Hihihi.

Tapi ada yang suka sebab aku dah last semester. Perghh tersangat la excited nak habiskan semester ni. Ok la, dah nak tido, tersangat lewat dah ni. Aku ni susah nak bangun pagi. hehe.. doakan aku dapat bangun pagi nanti.. 

ashafanie::Esok jugak nak jumpe member-member lama selepas habis kelas pagi. sangat-sangat tak sabar.





JANGAN LUPA TINGGAL JEJAK ANDA DI SINI

TERIMA KASIH

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang