Followers

Wednesday 29 June 2011

BLOG : hari yang paling sibuk

Salam..

Hari ni memulakan aktiviti harian dari pagi. KLIK SINI sebelum teruskan membaca. ihik. Sejak dapat tajuk untuk subjek Kaedah Penyelidikan ni, tiap hari aku dah terpacak kat kolej. Hari ni, ada jugak input yang aku dapat. Susah rupanya nak buat tesis. Perghh, layakkah aku menggelarkan 'mini projek' ni sebagai tesis. hehehe.. Berangan kejap, xpe. Dah lewat, tapi nak jugak post satu entry, TQ sudi baca...uhuk.. Terharu ni.

Ok, memandangkan esok kelas pagi, aku tido dulu. Semoga urusan pembelajaran aku di permudahkan. terima kasih yang sudi doakan aku. Sorry tak sempat nak terjah blog korang semua. Nak aku singgah balik, tinggal la jejak korang selalu kat shoutMix Box aku tu. Enjoy In Your Life all.


Thanks For View

1 comment:

Unknown said...

semoga urusan esok berjalan dengan lancar yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang