Followers

Thursday, 2 August 2012

3 bulan bergelar pelajar Ijazah!!

Salam

Alhamdulillah
dalam sedar tak sedar

dah masuk bulan ke-3
ANIE berada di bumi Puchong
menjalani kehidupan sebagai
Pelajar Ijazah Sarjana Muda
Pengurusan Pentadbiran
Sumber Manusia

Syukur ke hadrat Illahi
kerana telah mempermudahkan ANIE 
dalam menjalani, mengharungi kehidupan kat sini

Andai sebelum ini, 
kenyakinan langsung O dalam diri
untuk menyambung pelajaran 
sehingga ke peringkat Ijazah seperti sekarang
Entah dari mana semangat
untuk menyambung pelajaran ni 
Syukur Alhamdulillah

3 bulan menyambung pelajaran ini
tercipta kenangan serta pengalaman baru
bersama adik-adik yang baru mengenal dunia IPT
Bukan niat untuk mendabik dada,
namun itu lah kenyataan yang harus ditelan

Classmate ANIE dalam kalangan 
pelajar lepasan STPM
kenangan serta pengalaman baru 
yang ANIE dapat dimana
cara pembelajaran mereka sangat 
kritis!!
namun begitu, ANIE sangat menyanjungi mereka
sebab mereka mampu mengharungi semua ini
Tahniah u all..

bagi perihal Roomate
kelakar!!!
sebab mereka ni dalam kalangan
classmate dan adik-adik yang berusia 18 Tahun
ANIE bukan nak cakap dorang tak matang
sebab ANIE sendiri pun bukan matang sangat 
tapi perangai masing-masing
terserlah!!
Biarlah menjadi rahsia hati dengan perihal yang satu ini

so far, kehidupan bersama adik-adik 
kat sini sangat TERBAIK!!!
keadaan persekitaran rumah yang TERBAIK!!!
membuatkan kami lebih TERBAIKKK!!!

::: Simpan segala keburukan diri, dan hipokrikkan diri dengan menunjukkan kelebihan diri::::

by

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang