Followers

Sunday 25 March 2012

FB at year 2011

Salam

Sajer jerk ni
suatu malam ANIE
merajinkan diri
remove
sume data-data di profile FB

‎::Salam...setelah 5 hari( Khamis - Isnin) di wad (demam Kepialu) hari ni dah keluar wad. Dr. bagi rest seminggu. Sorry eh korang anie tak bagitahu tengah sakit, yang tak reply msj, yg xangkt phone tu.Tak nak susahkan korang..Doakan anie eh, tak sihat sepenuhnya lgi ni::
 ·  · 13 June 2011 at 23:17


‎::makan sikit dah kenyang..sebab suka..:-).. tahniah Tiey Miey Ilal Abdiberjaya berbuka bersama tadi with Ahmad Zuhdi N Famiey Bern..tak lupe bodygurd aku...::
 ·  · 15 August 2011 at 21:56


sorry yer..video yang pelbagai versi suara yang ada..abaikan suara..fokus kepada suara pemberita dan gambar..perhimpunan pertama Keturunan Tok Lebai Awang Kechik @ Abdullah Bin Merah buat kali pertama disiarkan di Buletin Utama TV3 pada tarikh 1 September 2011..Terima Kasih kepada yang hadir tadi,penat lelah kami sekeluarga berbaloi dengan senyuman,, — with Syukri Zikry Raja Bolaand 24 others at suk.

 ·  ·  · 2 September 2011 at 01:25




‎::ALhamdulilah..DONE AADK.. kawan-kawan jom fokus untuk Seminar Kiter errkk..kerjasama dari korang untuk menjayakan seminar pertama dan terbaik!!::
 ·  · 12 December 2011 at 15:12


Kami pelajar Semester Akhir Program Diploma Pengurusan Kolej PPTL Kota Bharu bersama penyelaras Seminar Pengurusan
perbentangan
1-7 Disember 2011
2-14 Disember 2011
3-22 Disember 2011


(Seminar Penyalahgunaan Dadah dari Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK)) 
1 Februari 2012
seminggu kemudian--Post Mortem

Good Luck to all
Semoga Semuanya Dipermudahkan



wokeyh..thah all yg tinggal bagi tahun 2011.. 
Yang lain dah banyak ANIE delete..
Tak kuasa nak kasi lama-lama perihal diri kat FB

by






1 comment:

hakeem said...

salam.....utk pngetahuan anak, pakcik nie pun keturunan lebai awang merah...pada pndpt pakcik la kan...aper salahnya kita sama2 bangunkan salah silah keturunan lebai awang merah agar kita sebagai cicit,piut dan miut dpt berbangga dengan keturunan kita.....maksud pakcik kita bermula dari keluarga kita seterusnya sedara2 yg lain...bila maklumat tu dah cukup kita publishkan samada di blog,media sosial atau kita wujudkan satu buku atau majalah.....aper pendpt anak...cuba berbincang dengan ayah atau ibu....sekian....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang