Followers

Friday 10 February 2012

Happy Birthday to me!!

Salam

Today 10 Februari 2012..Happy Birthday to me..hehe.. Alhamdulilah.. dah 21 tahun ANIE bernafas dimuka bumi ini. Bersyukur dengan apa yang ANIE nikmati di muka bumi ini. Dalam usia 21 tahun, syukur Alhamdulilah ANIE dah berjaya habiskan pengajian dalam Diploma Pengurusan. Walaupun belum dapat full result, kepuasan itu sudah memadai. ANIE juga anggap tamatnya pengajian tahun ni sebagai hadiah ulang tahun yang paling bermakna. Andai ada rezeki, Insya Allah ANIE sambung pengajian di peringkat Ijazah, buat masa sekarang tiada perancangan ke arah tu.

Saban tahun, ANIE share tarikh birthday dengan "adik" ANIE sama-sama belajar kat sek rendah dulu. Happy Birthday Kak Long. Hope berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi kayh.

Tarikh 10 Feb 2012 jugak, ANIE berkongsi kegembiraan dengan "member" ANIE yang bakal melangsungkan pertunangan selepas Solat Jumaat hari ni. Insya ALlah ANIE hadiri majlis tu nanti. Tumpang gembira dengan jodoh orang, nak harap jodoh kita.hehek..

Tak ada majlis tahun ni, tahun lepas dah "kena" kejutan, so tahun ni tak akan lagi. Dah privite tarikh besday kat Facebook. Ada la sebab-sebab ANIE menggedikkan diri privitekan sume ni.

For this year. ANIE memanjatkan syukur Alhamdulilah kerana diberi pinjam nafas. Sama azam tahun sebelumnya, semoga diri ini lebih terurus. Banyak kekurangan yang perlu dibanteras. Harap semuanya ok je kan.

Entry khas..wink..
Kek Tiramisu potong RM3.50.. haha..time keluar ngn Family kat Kbmall minggu lepas. Ganti kek besday tahun ni. Simple kan..


Thanks my mom n dad atas didikan selama ni. Luv u, also for my sibling too..luv u guys.

by


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang