Followers

Tuesday 8 November 2011

Result belum diambil....tapi....

Salam..

Entry lepas ANIE ade post nak ambil result hari ni, selepas beberapa perkara berlaku.. ANIE ingat nak ambil esok je.. Lagipon macam nak dedikasikasikan tarikh ambil result ni slip tu nanti.. haha.. esok besday BF ANIE. tak ada plan pape-pape.. memang kami cam ni..huhu..

esok..bersedia nak amek result.. dapat pulak
 Kepada semua pelajar yang akan ambil projek pengurusan dan seminar pengurusan. Perjumpaan akan diadakan pada 10hb November 2011 (Khamis) pukul 10.00a.m di A13. kehadiran adalah wajib. Sebarang ketidakhadiran perlu disertakan dengan surat tunjuk sebab.
dari FB lect ANIE.. so khamis ni kena hadiri perjumpaan ni. Dalam masa yang sama ANIE bersyukur sangat sebab dikira cepat la Final Projek ANIE ni bakal bermula.. berbanding senior ANIE sebelum ni. Tapi kan, ANIE masih terfikirkan.. Projek Pengurusan ATAU Seminar Pengurusan yang akan ANIE tempuhi nanti. kemungkinan besar ANIE kena Seminar Pengurusan yang julung kali diperkenalkan kat cawangan ANIE sebab ANIE student intake Jun 2009. intake before tu, masih dengan Projek Pengurusan.

apa jua yang bakal ANIE hadapi untuk final projek nanti.. harap semuanya berjalan lancar.. harap ahli kumpulan ANIE tu nanti boleh berganding bahu bersama ANIE. mudah-mudahan..

by

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang