Followers

Wednesday, 16 November 2011

dah nak jam 4 pagi??

Salam..

perghh lame ANIE tak post entry time gini..huhu.. harap maklum la.. ade lagi ke bloggers yang belum pejam mata yer.. wat pe tu.. study?? good luck.. malam ni.. eh pagi ni, saje sebelum offline bukak blog.. ade lah blogger tag ANIE join segmen..wee.. nanti esok ANIE join nyerr.. ANIE sangat mengalukan bloggers yang tag ANIE join ape jua segmen ni, sekadar mencuba kan, mana tahu ada je rezeki nanti. sekarang ni jom  usha empunya blogger yang tag ANIE.. KLIK SINI kayh..

esok(hari ni) ANIE ade sambutan Kongsi Raya kat kolej. 1 Malaysia kan. so pihak kolej buat satu sambutan untuk semua pelajar. ade jugak pondok bagi setiap kaum iaitu kaum Melayu, Cina dan India. weee.. tak sabar nak meriahkan majlis esok, walaupun dalam keadaan terpaksa. esok ANIE pon tersenarai dalam pertandingan pondok tercantek..cewaaahhh.. cantek keeerrr.. harap-harap la. ANIE kali ni jadi "jong" kalut jer, malas la nak sebukkan diri.. mood date lagi..oppssss..

okeyh..dah nak tido dah..esok hampeh!!..pasti bangun lewat.. nak temankan BF gi wisma esok pon xtentu sempat. xpuas "date" selepas sebulan mogok..haha.. 

by

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang