Followers

Sunday 3 July 2011

CONTEST SAYA DAn KACA MATA

Salam


Aku seorang yang berkaca mata. Itu yang membuatkan aku nak join contest ni. Korang yang tak berkaca mata pon leh je join, kalau bersesuaian dengan syarat. Hadiah menarik wooo... Tak caya KLIK SINI.




Ni banner contest



Ni tentu la pic aku, salah satu syarat nak join 

::::Gambar terbaru, tak caya tengok tarikh tu..hehe.. Tak ada apa yang menarik tentang gambar di atas melainkan ianya pilihan terbaik aku sebab gambar tu aku take sendiri, macam kandid pulak. Gambar ni di ambil lepas aku dan family aku keluar dinner sempena rezeki my dad dapat bonus tahunan...AkU sEOrAng bErkAcA mAtA::::






Thanks For Coming

2 comments:

nana fazlina said...

hok ni pom . huhu !

ashafanie said...

kan aku dah aku, aku tag mu..so join ar...buke utk tag sajo..haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang