Followers

Friday, 1 July 2011

BLOG : TERIMA KASIH Nuffnang

Salam..

Terima kasih nuffnang, berbaloi 3 minggu sertai nuffnang, aku dapat RM 0. 50. Macam leceh je aku kan, dapat 50 sen dah nak heboh-heboh. Tak pe menghebohkan sekali sekala, sebab untuk memulakan nuffnang ni aku terfikir banyak perkara. Betul ke dapat duit, apa risikonya. Alhamdulilah, hampir sebulan bersama nuffnang, tak ada apa-apa masalah yang aku hadapi. Terima Kasih Nuffnang. Sekarang tak teragak-agak nak teruskan blog n nuffnang ni. 





Thanks for View

4 comments:

A y e s h a Ramlee said...

dulu pun masa ayesha dapat 50sen, sama gak kecohnya... uhhuuhu... biasalah 2, semangat plus tak percaya... duit 2.... :)

ashafanie said...

hehe...duit yg tak disangka muncul kan. 50sen byk nilainya utk kita yg baru..hehe

Sharif Dez said...

3 minggu ja. Nuffnang nak bagi semangat la tu. Hehe. Teruskan berbelog..

ashafanie said...

hahaha...mula2 tkut nk join nuffnang ni..tp bila dh dpt hasil..xde pape rpeyer..rgi xmula dri awal...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang