Followers

Thursday 2 June 2011

November 2009

Salam...

Korang jangan pelik bila baca tajuk entry aku. Dan korang nak tau dari mana aku dapat tajuk entry untuk kali ni.. Aku dapat dari profile blog aku time tengah mengupdate tadi, then aku tertengok yang aku dah create blog ni sejak November 2009 rupenyer, kiranya dah 3 tahun la jugak kan. Tapi korang mesti pelik sebab tak banyak entry yang aku post, baru 41..Urmm, yela sebab banyak halangan nya. Dan apa yang buat aku nak aktif blog ni apabila tengok blog korang yang cantek cantek..Tengok follower korang yang ramai...Nak jugak macam korang (berangan kejap). Terjah punyer terjah blog orang, jumpe satu blog sis gugu ni. Tersangat la sweet blog die, ditambah lagi dengan tutorial yang ada dan amat berguna buat semua blogger kan. Tapi malangnya aku tak dapat sempurnakan lagi tutorial berkenaan. Tak tahu la apa  masalahnya. Apabila aku bukak, ini yang keluar. 



Ape masalah untuk itu yer..Adakah sebab follower yang kurang? Update setting yang belum lengkap??Harap dapat laksanakan kemudian hari. Saya budak baru belajar la katakan. 

Jangan lupe ajak follower anda untuk follow saya jugak. Kerjasama anda amatlah dialukan. :-)

ashafanie:::rindu eh...ego nyer...hihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang