Followers

Friday 1 July 2011

"GA: Abg Irfan 5th Birthday"

Salam

GA lagi yang aku join, tak rugi pon join GA, malah kalau terpilih dapat keuntungan lagi. Ok, ni GA kedua yang aku join hari ni.




Cantik kan banner Ga ni, sempena ulang tahun Abg Irfan ke 5. Sayang mak Abg Irfan, siap buat GA ni. Sweet mom la.

Ok, ni syarat-syarat untuk join GA ni, tak pon KLIK SINI untuk detail. Aku join GA ni  bila my sis tag my blog. Sama-sama berebut hadiah la kami..Tu pon kalau ada rezeki. Kali ni aku nak tag followers aku.




a) Buat entry khas bertajuk "GA: Abg Irfan 5th Birthday"  ( DONE )
b) Follow blog INI  ( DONE )
c) Copy banner di atas & letakkan di entry & linkkan banner ke blog ni.  ( DONE)
d) Tag kawan anda. ( suka hati berapa org pn, min 1 org, lagi ramai lagi bagus) ( DONE )
e) Letakkan link, id follower dalam ruangan komen. ( DONE )


Cadangan hadiah lain : hadiah yg sedia ada tertumpu kpd blogger girl, blogger boy pon ada yg nk join GA ni nanti, blogger yg d tag pon blogger boy, hehe..nak tarik  minat blogger boy n girl join GA, so hadiah ada kategori boy n girl, hehe.. terlebih bajet pulak..just opinion.

Wishes for Birthday BOY Irfan
:::Hello boy, Selamat HAri LahIr, jadi anak yang soleh, menjadi anak yang taat pada mak & ayah ehhh, jadi tonggak keluarga nanti dah besar,menjadi pelindung kepada adik-adik nanti. Semoga Panjang Umur dan Murah Rezeki.:::

Tarikh tutup GA ni tak lama dah : 6 Julai 2011.

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang