Followers

Thursday 28 April 2011

^-^ade P buang P tapi aku tetap happ^-^

perghh..malas nak cite banyak la..pagi tadi aku keluar gi JPJ..Tujuan utama tentulah nak bebaskan diri aku dengan P.. dah 2 tahun hidup bersama...sudah tiba masanya aku pisahkan P dengan hidup aku..perpisahan pertama aku tentunya di temani dengan seseorang..seseorang bukan BF aku, sebab die keje..bukan juga ABG aku yang selalu temankan dalam menguruskan hal sebegini..tapi kali ni aku ditemani dengan WORIH aku..ye la..sebelum kami gi makan KFC..sebelum masuk kelas tengahari tu..KFC sebab die murah hati nak belanja..moga di murahkan rezeki..:-)




Lesen Lama & Lesen Baru


ni ha menu yang kami makan kat KFC tadi..best la...amat kenyang di kala kelaparan sebab tak sarapan dulu.. boleh beli lagi la kalau cam ni..sape la nak belanja aku eekk...:-) 

from google


:::: orang akan kate aku ni nok nyoho ado lesen tak pon nak nyoho lesen xdk P doh..ye  ah sbb kt Fb aku tepek pic lesen aku...korang xrasa leh ar cakap..haha..bangga wei dah lepas P.. so xyah cakap pape okeyh..!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang