Followers

Tuesday 15 March 2011

::: Maxis-Broadband pengganti Streamyx :::


di mana jua aku berada..pasti ditemani dengan internet

kat rumah aku ada

vvvvv
vvv
vv
v

ni haaa

ehsan dari google

tau tak ape tu..lalala..tu la moderm streamyx yang sama kat rumah aku.. streamyx ni la yang selalu  menemani aku N family...

tapi bila dah bercuti kat KL ni..aku ditemani dengan 


Maxis-Broadband pulak

ehsan dari google
'broadband' ni kepunyaan uncle aku... sebagai anak buah..tak perlu segan-segan aku mau pinjam..tapi....ikut turn la mau guna..sepupu aku  pandai berFb ni..so mau guna jugak dorang...tapi tak pe asal dapat online..

::: tak berkesempatan nak upload entry sal dinner N jamuan perpisahan lect.. entry sal cuti ni pon xlagi..next time okeyh..i no need time.. nice a day..thz 4 read!!..salam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang