Followers

Wednesday 9 March 2011

EXAM..EXAM DAN EXAM

5 Mac lepas aku dah siap menduduki Ujian Akhir Semester untuk subjek Perlakuan Organisasi.. subjek kali ni tak sama arr ngn subjek sebelum ni..aku rasa cam 40% je jawab betoi..yang laen hentam saja!!.. give up, tapi harap ianya tak menjejas pointer aku..takut pulak mengenangkan pointer...exam tak lagi..tapi sebok nak tau pointer..Alangkah bez nyer kalo belajar xde exam..dah tiba masa dapat genggam DIPLOMA...banyak cantek...hohoho..tapi ape boleh buat kan..

11 dan 12 Mac ni aku ada paper lagi.. pagi 11 Mac Undang-undang Perniagaan (LAW).. petang pulak E-Dagang (EC)...ermm..untuk subjek LAW..tak tau nk cakap ape.. redha jer..yerr...aku stdy.tp stdy aku ngn menjawab soalan-soalan lepas..untuk subjek ni aku jawab 4 set soalan..dapat la jugak sedikit sebanyak faedah..err...cam ne aku nk msk exam ngn tak bersedia cam ni..cian diri sndri neyh..masih ada waktu..ade ke??v2 subjek lagi macam mana??err..sabar2..harap aku leyh muhasabah diri..ANIE masih ade waktu okeyh...but you kena la fokus 100% ngn stdy..insya ALlah..selepas menyelesaikan semua urusan!!..doakan aku...petang pulak EC..lagi la otak kosong...sejujurnya aku tak stdy..aku ade 4 set soalan jugak...mungkin Khamis baru aku leyh fokus...dengan keesokan harinya subjek Perakaunan Pengurusan (ACC)... korang rasa susah x ACC ni??subjek ni cam math + akaun subjek tukot.. tak tau leyh cover x neyh..ade masa ke?? insya Allah..aku cuba..korang doa kan aku.. aku xnk byk2..aku nk korang doa aku rajin je..sbb aku tersangat MALAS!!

p/s::korang sorry aku membebel banyak2..xleyh nak wat entry asing2..i don't have a time untuk melayan ni semua..FB pon sekali sehari aku jenguk..Blog lagi arr...
sorry erk korang..thz menjenguk blog neyh...:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang