Followers

Sunday 27 February 2011

FINAL EXAM FOR SEMESTER 201010


JADUAL FINAL EXAM AKU!!


korang da tengok kan!! tu lah jadual Final Exam aku untuk semester 201010 merangkap semester 5 aku ni, yang berbaki 2 semester lagi..kalo di ingat-ingatkan memang bezz...sebab xlama da nak abeh Dip.. but.. i have 'big problem' yang dibuat sendiri myb.. 2 day ago aku ade paper first!! but, i'm not ready!! knape ngn aku kali ni..i need support..tp xtau sape yg leyh kasi aku semangat tu.. aku tahu, hanya 'die'..tapi die xpenah FAHAM..aku xsalahkan die..insya Allah, aku ok..semoga Tuhan masih bersama aku, membantu aku tenangkan diri serta memberi aku kekuatan selamanya dalam menghadapi kehidupan ni..

insya Allah niat di hati, aku offline FB hingga abeh paper Khidmat Pelanggan 1 hb ni.. tanpa mengupdate ape jua status!! last dengan menghabiskan bateri netbok ni jerk..insya Allah..

p/s:nantikan entry berkaitan Jamuan Perpisahan Beloved Lecturer & Dinner PTPL...
doakan aku...Amin Ya Rabbana Alamin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang