Followers

Friday 14 January 2011

''THINKING''


apa yang boleh disimpulkan dengan kata-kata diatas...yeah...this situation 100% lah ape yang berlaku lam idup aku sekarang...first, i have 1 big or small or medium problem...umm...problem??whatever dear..i can't thinking now...maybe not problem..but i issuses in relationship...i don't know..kenape semua ni harus terjadi.. mungkin ini yang lebih baik wak masa sekarang...i don't have time to thinking about situation..
now..dah masuk semester 5...bebaki 2 semester lagi..Alhamulilah,berkat kesabaran aku sendiri...that to my life. masuk sem 5 baru lah aku mengerti ape itu tugas seorang Pelajar... aku rasa aku lebih fokus,lebih tenang dalam melakukan tugasan yang diberikan..aku sedar akan perubahan itu..bersyukur jugak..walaupun mengahdapi beberapa tekanan...aku masih boleh fokus..sekarang pon masih fokus...TEST II Perakaunan Pengurusan menanti Ahad ni 16 Januari 2011...semoga aku bertambah rajin untuk study..:-)

p/s : sangat-sangat sibuk..sibuk dengan tugasan kayh..sibuk sambil hujung bulan + dinner kolej 12 Februari 2011..doakan aku kayh..salam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang