Followers

Friday 10 December 2010

sepetang bersama 'dia'

dah bertahun,tapi masih jugak berperasaan cam tu bile nak jumpe die..pelik bin ajaib namanya..hehe...tp i'm still leyh control..die xtau pon..hohoho...perasaan apakah??bio la ianya jadi teka teki wat anda semua...mungkin ini petanda yang baik-baik..mudah-mudahan kan...lepas beberapa minit..sume berjalan dengan biasa...aku pulak menyerlahkan perangai giler-giler aku..kadang-kadang ndak boleh control arr...aku pon terCUBA jadi hopokrik balik..tp ndak boleh..haha..sebab rasa dah selesa ngn die..biarlah die tau perangai aku cam mana kan.. baik buruk aku kalo die terima,kite teroskan..kalo tak??ummm,lupikirlah sendiri..

kelmarin pon jumpe die pas die balik cheakup..aku pas balik kelas..ummm, berpanyakit pulak die..harap penyakit die boleh dicegah..korang!!! doakan kayh..ololololo, kali pegi makan mcd la...lapo...sambil tu online...ekeke,xleh berenggang suda sama netbook ku...xla sangat..acah je...dah aku rancang nak g mcd, aku angkut la skali netbook..kan xboring masa makan nanti..gud idea kan..hehe..dekat sejam jugak kat mcd, ngn hujan yang lebat,xlebat,lebat,xlebat..hehe...balik singgah solat Zohor kat masjid lu..nanti leh sambung 'date'..hehe...wajib tu..

and the last location, g ambik angin pantai luu...rutin wajib la konon..ambik angin pantai pon okeyh..hohoho.. jam 5 balik daaa....xleh lewat2 sangat..kang dapat ceramah free lagi..hehe...tap xpe...abah kan sporting...hoho..aku suke dan senang bila family aku tahu kewujudan die,..itu lagi baik walaupon tidak bagi dia...mungkin itu cara pemikiran die..aku amat hormati larh...don't worry yer pak cik..ekeke..

udah la yer..xlarat aku nak layan blog ni..haha..tangan ngn otak ni je gatal nak menulis..keje masih belambak yang aku nak uruskan...sabor je la ngn kemalasan aku neyh..adoi,sakit  mak ooi..huhu..

da semua...aku update lagi...hohoho...10Q sudi membaca blog aku..kih3..

p/s:korang mesti sakit mata nak membaca kat..haha..padan muka..hohoho. aku sengaja!!! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang