Followers

Saturday 1 January 2011

01 JANUARI 2010



Selamat Tahun Baru..kini dah masuk tahun 2011...meninggalkan tahun 2010 dengan pelbagai suka dan duka dalam menempuh perjalanan hidup bersama keluarga, teman-teman serta si dia...setiap kali masuk tahun baru mesti ada azam baru..perlukah semua itu?? tahun ni aku tak meletakkan azam pun...azam tahun lepas pon aku xingat ade ke x...hohoho..jangan di kenang hal tahun lepas..wah..macam dah tinggal jauh 2010 tuh..sory 2010..cume ade la beberapa azam kecik..isyh...azam pon adew kecik besau ke???bio ler aku nak bagi nama ape pon kan kan..azam kecik aku nak mengupdate setiap hari ape yg telah aku jalani..start this day..010111 kayh..tp jgn gelojoh sgt..just mau update via my diari kayh..gilew aku nak post kat blog neyh...sory mory ok..kat fb pon asyik kena sound dari belakang je...tak kuasa aku nak melayan perasan sorg remaja neh..wah remaja ke??memang la..xkan warga tua...budak-budak lagi la..xmooo...aku dah abeh sekolah..budak-budak hanya untuk budak sekolah...cewahh..perasan la tu..belajar dulu ntah pape..tahun ni jugak Insya Allah..tahun last belajar..bukan xnak belajar terus..mau jugak cam kak asma...wah..pinjam nama jap kak....hehe..tp sekadar mau je la..xkan kot aku sampai ke situ..fokus abehkan Diploma Pengurusan dulu..mau genggam itu barang yang 'bergulung-gulung'...aik bergulung lagi ke skang??rsanya dah berkulit tebal..ekeke..lantak la apa pon...yang penting topi 4 segi bak kata mama..bukak cap yang separuh bulat tuh..gi mana-mana pon boleh kalo just fokus nak yang itu...insya Allah aku mampu untuk dapatkan gelaran 'pelajar jurusan pengurusan'.. mau mengurus apa nanti?rumah tangga?mintak ampun la...perjalanan masih jauh...mau keja..yeah keje... semoga murah rezeki aku nanti..amin...

mood:tido dengan kesal..tp i'm still gud girl..xcepat melatah..kan kan...biarkan die dengan dunia die..aku xpenah kongkong die pon...die xfaham aku...fine...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang